Gebruik van Cookies

Aareon gebruikt cookies om de werking van haar websites zo goed mogelijk aan te passen aan de wensen van haar bezoekers.
Wanneer u gebruikmaakt van de Aareon-websites, gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.

ICT Services
Aareon Cloud Services

Oplossingen > AAREON CLOUD SERVICES

Aareon Cloud Services

Door onze jarenlange kennis van de sector te combineren met de nieuwste ontwikkelingen op IT-gebied wil Aareon de beste oplossingen en diensten creëren, die onze klanten ontzorgen, zodat zij zich kunnen richten op hun kernactiviteiten en doelstellingen. Dit is onze missie.

Aareon Cloud Services

Aareon Cloud Services heeft haar dienstverlening en ondersteunende applicaties volledig ingericht conform de ITIL-standaarden. De afspraken met haar klanten over de dienstverlening worden vastgelegd in een Service Level Agreement (SLA ), waarop op regelmatige basis wordt gerapporteerd. Beschikbaarheid en performance garantie behoren tot de standaard dienstverlening van ACS.

Aareon beschikt over 2 eigen zwaar beveiligde TIER-3 datacenters in Duitsland, Mainz en Wiesbaden, die uiteraard volledig gecertificeerd zijn ( ISO 27001, ISAE3402). Door dit dual-datacenterconcept zijn wij in staat om volledige of gedeeltelijke uitwijkvoorzieningen aan te bieden. ACS biedt een prijstelling per gebruiker per maand (pay per use).

Single Point of Contact

Aareon Cloud Services richt zich volledig op de ICT-ontzorging van woningbouwcorporaties en ketenpartners. Naast deze 100% focus heeft ACS, als onderdeel van de Aareon Groep, directe toegang tot andere Aareon-onderdelen om een optimale dienstverlening op zowel het infrastructurele als applicatievlak te bieden. Hierdoor is ACS in staat als een volwaardig Single Point of Contact (SPoC) op te treden. Binnen de Aareon Groep wordt gewerkt met 1 ITSM-oplossing, die internationaal gebruikt wordt, met als belangrijkste doel om de dienstverlening aan onze klanten optimaal en efficiënt aan te bieden.

Met een groot aantal niet Aareon-partijen heeft ACS afspraken gemaakt over de dienstverlening aan de gemeenschappelijke klant, zodat deze ook voor niet Aareon-onderdelen profiteert van het Single Point of Contact-concept.

Medewerkers van de klant hebben hiermee 1 loket voor al hun ICT-gerelateerde vragen en kunnen zich daardoor volledig richten op hun dagelijkse werkzaamheden.

Benieuwd wat wij u te bieden hebben? Kijk hieronder voor het volledige overzicht.

to top