GEBRUIK VAN COOKIES & TRACKING

Cookies hebben we nodig om onze website voor u te optimaliseren.

Technische cookies

Technische cookies zijn essentieel om het websitebezoek modern en veilig te laten verlopen en om geïntegreerde diensten zoals klantenlogin en trainingsregistraties goed te laten functioneren. Daarom kunt u technische cookies niet deactiveren.

Cookies & tracking

Verschillende online diensten van derden helpen ons de website te verrijken met extra functies en het online aanbod te verbeteren met verzamelde statistische gegevens over bezoeken aan de website en gegevens over gebruikersgedrag (tracking). Daarom zouden wij het op prijs stellen als u de bijbehorende cookies en tracking accepteert.

settings
linkedin
adobe

vimeo

Gedetailleerde informatie over cookies en tracking

Gedetailleerde informatie is te vinden op de pagina Privacy, waar u cookies en tracking kunt in- of uitschakelen onder privacy-instellingen.

Gloednieuwe ERP-CRM propositie Commercial Real Estate (CRE) markt!
Gloednieuwe ERP-CRM propositie Commercial Real Estate markt! ·
Commercial Real Estate

Nieuws > Aareon NL
Nieuws > Aareon CRE

Gloednieuwe ERP-CRM propositie Commercial Real Estate markt!

De Commercial Real Estate (CRE) markt start een nieuwe fase in de digitale transformatie doordat Aareon CRE, OSRE en Embrace – The Human Cloud de handen ineen hebben geslagen. Deze marktpartijen lanceren een gloednieuwe ERP-CRM propositie!

360-graden klantbeeld, omnichannel dienstverlening en real-time inzicht in serviceprocessen

De succesvolle samenwerking van Aareon en Embrace in de woningcorporatiebranche heeft geleid tot een intensivering van deze samenwerking. Vanaf 1 januari 2023 bieden beide partijen samen met OSRE een volledig digitale oplossing voor CRE-beheerders. Het innovatieve SaaS-CRM systeem van Embrace is volledig geïntegreerd met het ERP-systeem REMS van Aareon. Deze naadloze integratie biedt nieuwe mogelijkheden voor het efficiënt beheren en organiseren van klantcontact.

De toevoeging van Embrace CRM biedt o.a. een innovatief self-service klantportaal, waar huurders al hun zaken kunnen afhandelen, zoals een reparatieverzoek of een huuropzegging. De intelligente software van Embrace zorgt ervoor dat de telefonische druk op het KCC wordt verlaagd met tot 60%. Het self-service portaal faciliteert tevens 24/7 online dienstverlening.

De klantenservice verkrijgt met Embrace CRM een 360-graden klantbeeld. Alle relevante en beschikbare informatie vanuit REMS en verzoeken uit het klantportaal worden in een (1) scherm getoond! Uiteraard kunnen servicemedewerkers omnichannel al het klantcontact afhandelen: o.a. Whatsapp, Facebook, chatbots en e-mail.

De standaard Power BI-dashboards leveren real-time inzicht in klantcontact, en de performance van het klantcontactcenter. Daardoor kunnen beheerders bijsturen op uitzonderingen en het automatiseren van taakintensieve processen wordt op deze manier kinderlijk eenvoudig.

Benieuwd wat de nieuwe propositie voor uw organisatie kan betekenen?

Ik ben geïnteresseerd.

Geïnteresseerd?

Laat hieronder uw contactgegevens achter.

Persoonlijke gegevens
Verplicht
Verplicht
Verplicht
Verplicht
Graag hieronder vermelden wat wij voor u kunnen doen.
captcha
nieuwe code
De code komt niet overeen met de foto
Uw formulier wordt verstuurd. Een moment a.u.b.
Bedankt voor het contact met ons!
to top