
Oplossingen > Aareon Digital Solutions > App's en portalen (Fox-suite) > Fox - the Future Office eXperience
Fox - the Future Office eXperience
De wereld om ons heen verandert snel en digitalisering is een belangrijke onderdeel van deze verandering. Efficiënt werken en klanttevredenheid zijn grote uitdagingen voor vastgoedbeheerders. Bovendien heeft de klant van vandaag hoge verwachtingen.
Uw klanten willen steeds meer zelf uitvoeren via digitale toepassingen en verwachten antwoorden op hun vragen op het moment dat hen dat uitkomt. Dit betekent dat u uw klanten verschillende mogelijkheden moet bieden om dit te kunnen doen.
Aareon biedt u innovatieve oplossingen die voorzien in deze mogelijkheden. De visie van Aareon is hierin duidelijk: Iedereen, Altijd, Overal.
Iedereen: Activiteiten worden steeds meer belegd bij de personen of organisaties die een aandeel daarin hebben. Niet alleen uw medewerkers maar ook uw huurders en ketenpartners verrichten hun eigen deel van de werkzaamheden. Bewaking van en ‘in control’ blijven over de processen blijft daarin van groot belang.
Altijd: Zaken doen van negen tot vijf is al lang verleden tijd. Informatie verkrijgen, verstrekken, toevoegen en het kunnen wijzigen daarvan, moet op ieder moment mogelijk zijn.
Overal: De activiteiten moeten uitgevoerd kunnen worden ongeacht de locatie waar iemand zich bevindt. Thuis, bij de klant, op kantoor of waar dan ook onderweg.
Gepersonaliseerd klantcontact
Fox (Future Office eXperience) is de suite die de frontofficetoepassingen en portalen integreert met Tobias 365/AX. Tobias 365/AX blijft het hart van de frontofficeoplossing: het centrum van uw informatiearchitectuur, de motor van uw bedrijfsprocessen, de bron van uw informatie en de basis voor rapportage en sturing. Daarnaast bieden we met Fox een slimme oplossing om de productiviteit te maximaliseren en uw klantcontacten te optimaliseren. De frontofficeapplicaties ondersteunen uw medewerkers in de processen die ze onderweg en bij de klant uitvoeren.
Aareon biedt u een ‘click, call & face’ oplossing voor gepersonaliseerd klantcontact. Uw klant bepaalt zelf via welk kanaal hij met u contact zoekt. Deze multi-channel oplossing zorgt ervoor dat uw klanten via alle kanalen (offline, online of via social media) en op ieder gewenst moment, ongeacht de tijd en plaats waar ze zich bevinden, contact met u kunnen opnemen.
Integratie front- en backoffice
De Fox-suite is niet alleen een slimme oplossing voor uw frontoffice, maar biedt ook een optimale integratie tussen front- en backoffice. De zaken die zijn gewijzigd door de frontoffice-medewerkers zijn direct beschikbaar voor de backoffice en andersom. De verschillende applicaties zijn volledig geïntegreerd met Tobias 365/AX en vormen daarmee een onderdeel van het complete en innovatieve productportfolio van Aareon. Ook DMS-systemen als Archief Compact en ShareWorx zijn volledig geïntegreerd in de Fox-suite.
Dankzij de integratie tussen de verschillende apps en Tobias 365/AX beschikt u over een digitale frontofficeoplossing voor verdergaande professionalisering van uw processen!
Voordelen
-
Volledige digitalisering van uw frontoffice / Hogere klant- en medewerkerstevredenheid
-
Professionalisering van uw frontofficeprocessen / Efficiënter, sneller en slimmer werken
-
Integratie van uw front- en backoffice / Iedereen, altijd en overal!
Fox: volledige frontoffice-ondersteuning
- Fox Klantportaal biedt uw huurder de mogelijkheid om gedurende de volledige levenscyclus als huurder op eenvoudige wijze zijn zaken te regelen.
- Fox Contact is onze intuïtieve webapplicatie waarin uw callcentermedewerkers alle benodigde werkzaamheden kunnen uitvoeren.
- Fox Telefonie is de slimme en geïntegreerde telefoonoplossing die extra services biedt zoals WhatsApp en webchat.
- Met Fox Info kunnen uw medewerkers op de tablet of smartphone alle gegevens van de huurder opvragen en aan de keukentafel verschillende zaken muteren.
- Met Fox Opname hebben uw inspecteurs geen formulieren meer nodig, maar wordt alles geregistreerd in een app op de tablet en worden de bevindingen direct doorgesluisd naar Tobias AX.
- Met Fox Reparatie heeft u een toepassing waarmee uw medewerkers snel inzicht hebben in de lopende reparatieverzoeken en ook op een gestructureerde wijze een nieuw reparatieverzoek kunnen vastleggen.
- Met Fox Procuratie levert Aareon een toepassing waarmee uw medewerkers direct inzicht hebben in de goed te keuren facturen en inkooporders.
- Met Fox Deurwaarder kunt u voorzien in actuele informatie betreffende betalingsachterstanden
- Fox Document biedt ruime mogelijkheden voor sjabloonbeheer, waarbij een opvallende eigenschap is dat de inhoud van documenten op basis van de aangeleverde informatie kan worden aangepast.
- Steeds vaker wordt de smartphone gebruikt om contact te zoeken met dienstverleners, zo ook met u als woningcorporatie. Vanaf nu kunt u uw huurders hiervoor de Fox Huurderapp aanbieden.