Gebruik van Cookies

Aareon gebruikt cookies om de werking van haar websites zo goed mogelijk aan te passen aan de wensen van haar bezoekers.
Wanneer u gebruikmaakt van de Aareon-websites, gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.

Klantportaal bij Dunavie

Magazine
Nieuws > Fox

Fox Contact

In de afgelopen periode is er bij Aareon (Digital Solutions) hard gewerkt aan een vernieuwde versie van onze frontoffice-applicatie Fox Contact.

De reden voor deze vernieuwing is enerzijds de koppeling aan Tobias AX 6.0. Anderzijds is het gebruik van eenduidige en moderne techniek bij al onze digitale oplossingen een grote drijfveer. Dit stelt ons in staat om efficiënt te ontwikkelen en kwalitatief hoogwaardige producten te leveren. Ook biedt het ons de mogelijkheid om nieuwe ontwikkelingen op het gebied van ICT sneller en makkelijker te integreren. Niet onbelangrijk bij deze ontwikkelingen is de security. Om dit te borgen, gebruiken we de nieuwste, bewezen technieken en laten we onze producten periodiek door externe partijen testen. Het resultaat wordt een prachtige cloudoplossing die altijd en overal te gebruiken is.

Naast de bovengenoemde technische veranderingen zijn er natuurlijk ook functioneel de nodige vernieuwingen:

Tenslotte is de CTI-integratie ook uitgebreid. Zoals iedereen weet, is telefoon tegenwoordig niet het enige kanaal waarmee uw klanten contact met u zoeken. Aareon heeft een partnership met Unexus. Samen hebben we het mogelijk gemaakt om zowel telefonie, WhatsApp, webchat en mail af te handelen in combinatie met Fox Contact. Bij het aannemen van een “gesprek” via één van deze kanalen, wordt de beller herkend en direct getoond in Fox Contact. Na afhandeling van een gesprek wordt automatisch een contactmoment aangemaakt en worden de data uit het gesprek, in geval van WhatsApp, webchat of mail meegenomen naar het contactmoment.

Het is belangrijk om te weten is dat Fox Contact automatisch contactmomenten aanmaakt bij acties die worden uitgevoerd. Bijvoorbeeld bij het aanmaken van een reparatieverzoek wordt ook een contactmoment weggeschreven naar AX. Dit zie je dan zowel in AX als in de verschillende Fox-producten terug. Ook de klant kan deze terug zien in het Klantportaal. Krachtig is dus dat de data altijd op 1 plek (in Tobias AX) vastliggen, waardoor iedereen altijd over dezelfde informatie beschikt en praat.

Wilt u meer weten? Neem dan contact op met uw accountmanager.

to top