Gebruik van Cookies

Aareon gebruikt cookies om de werking van haar websites zo goed mogelijk aan te passen aan de wensen van haar bezoekers.
Wanneer u gebruikmaakt van de Aareon-websites, gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.

Aareon NL

Nieuws

Trots op posities in Computable 100!

Aareon is trots op haar nummer 14-positie in de top 100 Financieel! ! In de top 15 Nederlandse ICT-bedrijven staan we op nummer 13. En in de top 15 Hardware & Infrastructuur staan we op een mooie nummer 13!

Hieronder leest u ons artikel uit de Computable - jaargang 54|#1|2021.

Tevreden klanten

“Customer first. Dat zit diep in ons DNA. We zijn continu in gesprek met onze klanten. Zij bepalen in belangrijke mate hoe we onze producten en diensten doorontwikkelen.” Aan het woord is Hero de Klaver, Commercieel Directeur van Aareon NL, Europa’s grootste leverancier van software, outsourcing en consultancy voor vastgoedbedrijven (commercieel en sociaal). De Klaver: “We zijn de laatste jaren sterk gegroeid, maar het marktaandeel zegt ons eerlijk gezegd niet zoveel. Het draait voor ons om tevreden klanten – zij vormen ons bestaansrecht.”

Een belangrijke succesfactor is het feit dat Aareon – met zestienhonderd medewerkers actief in zeven Europese landen – zich volledig richt op de vastgoedmarkt, zegt algemeen directeur Jeroen Kuiper. “We kennen die markt als onze eigen broekzak, weten precies wat er speelt. Simpel voorbeeld: in de anderhalvemetersamenleving is grote behoefte ontstaan om kantoorruimte vooraf te kunnen reserveren. Daar springen wij onmiddellijk op in met een Coronamodule.”

Van software voor vastgoedmanagers, beleggers en VVE-beheerders tot cloudoplossingen, digital solutions en facilitaire software. Het is slechts een kleine greep uit de oplossingen die Aareon biedt.

Kuiper: “Klanten verwachten niet alleen van ons dat we leveren, maar ook dat we voortdurend investeren in vernieuwing. We zijn geen hit and run-bedrijf, maar focussen op de lange termijn. Zo hebben we onlangs ons ERP-systeem naar de cloud gebracht en hebben we samen met onze klanten een nieuwe systematiek voor de helpdesk uitgewerkt. Dat doen we allemaal met één doel: het proces van onze klanten optimaliseren, want daar draait het uiteindelijk allemaal om.”

to top