Aareon Smart Partner

Nieuws > Overig nieuws

Persbericht: Aareon Smart Platform

Aareon schudt de woning- en vastgoedmarkt op door als eerste een open, geïntegreerd platform voor klanten en partners te lanceren.

Aareon-klanten, partners en start-ups kunnen nu hun eigen IT-oplossingen ontwerpen en ontwikkelen met behulp van het brede scala aan webservices dat opgenomen is in het nieuwe Aareon Smart Platform. Deze innovatieve aanpak, door Europa's toonaangevende leverancier van vastgoedtechnologie, biedt ongekende mogelijkheden om oplossingen voor huisvesting en vastgoedbeheer te ontwikkelen die kunnen worden opgenomen in het bekende Aareon Smart World Ecosysteem.

Mogelijke oplossingen zijn onder meer:

Klanten

Deze aanpak zal de interactie tussen klanten en Aareon herdefiniëren en hen in staat stellen om hun eigen oplossingen te bouwen, met behulp van hun eigen interne ontwikkelingsteams of derden die de functionaliteit en UI/X-ervaring leveren die aan hun specifieke behoeften voldoet, in de wetenschap dat het volledig integreert met hun ERP-systeem.

Aareon-partners

Het nieuwe Aareon Smart Platform zal ook de markt opschudden door Aareon-partners in staat te stellen hun eigen oplossingen te ontwikkelen en naar het Smart World Platform te brengen, waardoor een open en rijkere markt ontstaat voor woningbouw- en vastgoedbeheersystemen.

Start-ups

Start-ups die innovatieve oplossingen lanceren, kunnen hun oplossingen op de markt brengen bij Aareon-klanten, als onderdeel van het Aareon Smart Partner-programma dat hun overheadkosten verlaagt en hen tegelijkertijd een lanceerplatform biedt om boeiende en inventieve oplossingen te leveren die nieuwe waarde voor Aareon-klanten opleveren.

Aareon AG

Dr. Imad Abdallah, Chief Digital & Venture Officer van Aareon AG, zei het volgende over de lancering van het Aareon Smart Platform: "Aareon heeft de eerste belangrijke stappen gezet om een open Aareon Smart Platform Ecosysteem te bieden, waardoor onze klanten en partners zich kunnen aansluiten bij het gerenommeerde Aareon Smart World-portfolio. De Aareon Smart World zelf biedt een uitgebreid digitaal portfolio dat samenwerking tussen alle betrokken partijen mogelijk maakt. Deze aanzienlijke investering in nieuwe R&D-technologie stelt ons in staat om Aareon Smart World uit te breiden en daarin toegevoegde waarde te bieden aan onze klanten en partners."

"De eerste ervaringen met het Aareon Smart Platform hebben geresulteerd in enthousiaste reacties van zowel bestaande als potentiële partners die een snelle en gemakkelijke toegang tot de woningmarkt mogelijk zien met een bedrijf dat een enorme klantenkring heeft in heel Europa. Ook onze vastgoedklanten zijn zich bewust van de positieve impact die de nieuwe oplossing zal hebben, omdat ze in het kader van een holistische benadering de ideale oplossing voor hun behoeften kunnen kiezen."

Meer weten?

In januari 2020 zullen wij een aantal (webex) meetings organiseren waarin wij u meer informatie zullen verstrekken over het Aareon Smart Platform, wat het precies inhoudt en wat dit voor u kan betekenen! U kunt zich hiervoor t.z.t. aanmelden via onze website.

Wilt u hier niet op wachten? Stuur dan een emailbericht naar marketing@aareon.nl.

to top