
Oplossingen > Commercial Real Estate > REMS (ERP) > REMS en digitaliseren
REMS en digitaliseren
REMS biedt een platform voor uw digitale communicatie, zoals digitale huurfacturatie, aanmaningen en professionele mailings. U realiseert hiermee aanzienlijke tijd- en kostenbesparingen!
Besparen met digitalisering
Uitgaande documenten
Facturen, opdrachtbonnen, indexeringsbrieven of serviceafrekeningen verstuurt u snel en eenvoudig, digitaal via e-mail of de REMS InternetPortalen.
Binnenkomende documenten
Inkomende documenten kunt u, met een vrij inrichtbare werkstroom, sneller verwerken door deze bij de juiste persoon in uw organisatie plaatsen. Ook kunt u alle inkomende en uitgaande e-mails eenvoudig gestructureerd archiveren in REMS zodat deze informatie voor iedereen centraal beschikbaar is.
Digitaal archief
Nooit meer navragen bij collega's of zoeken in archiefmappen : alle documenten zijn snel en eenvoudig te vinden in REMS. U bouwt met REMS een compleet digitaal archief dat centraal beschikbaar is voor uw medewerkers. Maar ook uw relaties vinden op de REMS InternetPortalen de digitale correspondentie die voor hen beschikbaar is, zoals de huurafrekeningen en inkoopfacturen.