Gebruik van Cookies

Aareon gebruikt cookies om de werking van haar websites zo goed mogelijk aan te passen aan de wensen van haar bezoekers.
Wanneer u gebruikmaakt van de Aareon-websites, gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.

Valuemation

Service-applicatie Valuemation

Op deze pagina vindt u de richtlijnen en instructies voor contact met de Servicedesk en het registreren van meldingen en verzoeken via IT-servicemanagementsysteem Valuemation.

Meldingen registreren

Naast het contact met de Servicedesk-medewerkers van Aareon via telefoon of e-mail kunt u zelf meldingen aanmaken in het IT-servicemanagementsysteem Valuemation, waarvoor u hieronder uitgebreide instructies aantreft.

Door zelf uw melding of verzoek te registreren kan deze snel in behandeling worden genomen. U kunt een duidelijke omschrijving vastleggen en eventuele bijlagen koppelen. Doordat een dergelijke melding direct in de werkvoorraad van de specialisten van het geregistreerde product en deelsysteem komt, is een snellere respons mogelijk.

Om bij te dragen aan een snelle en soepele afhandeling vindt u hiernaast een instructiedocument voor het zo optimaal mogelijk indienen van meldingen of verzoeken en een sjabloon dat u helpt bij het beschrijven en het vastleggen van de reproductiestappen.

Documentatie Valuemation

Hiernaast kunt u de handleiding voor de meldingenapplicatie Valuemation downloaden. Wij zullen dit document in de loop van de tijd bijwerken en uitbreiden.
Ook de memo over de livegang per 11 februari 2019 kunt u hier nalezen.

Hieronder kunt u enkele instructievideo's bekijken en beluisteren over het aanmaken van tickets en het toevoegen van bijlagen.

to top