logoAareon

Bijeenkomsten/Academy > Academy

Jaarverslag - 13/02/2018

Cursuslocatie Zeist

Aan de hand van een inhoudelijke workshop nemen we u mee in het opstellen van een jaarverslag. Uiteraard kan er ervaring en kennis met elkaar uitgewisseld worden.

Stelt u elk jaar voor uw woningcorporatie het jaarverslag op maar moet u telkens weer nagaan welke informatie u hiervoor uit Tobias AX nodig heeft! Of heeft u dit nog niet eerder gedaan. Tijdens deze interactieve workshop geven wij u handvatten om informatie uit Tobias AX te halen voor het opstellen van het jaarverslag. Wij geven aan welke gegevens, overzichten en rapportages u in Tobias AX kunt gebruiken ter onderbouwing van het jaarverslag. Tijdens de workshop is er volop gelegenheid vragen te stellen en ervaringen uit te wisselen.

Duur
1 dag

Algemene informatie
De workshop begint om 09.30 uur en eindigt om 16.00 uur. Bij de workshop is de lunch inbegrepen. Aan de workshops zijn kosten verbonden. Deze kosten bedragen €345,- exclusief btw per persoon. Op deze workshop zijn onze cursusvoorwaarden van toepassing.

Resultaten

Doelgroep

De workshop is bedoeld voor medewerkers die verantwoordelijk zijn voor het opstellen van het jaarverslag.

Aanmelden voor deze workshop

Aanmelden voor deze workshop

Persoonlijke gegevens
Verplicht
verplicht
Verplicht
Uw formulier wordt verstuurd. Een moment a.u.b.
Bedankt voor het contact met ons!
to top