logoAareon

Bijeenkomsten > Academy

Workshop Jaarverslag - 23/11/2017

Cursuslocatie Zeist

Aan de hand van een inhoudelijke workshop nemen we u mee in het opstellen van een jaarverslag. Uiteraard kan er ervaring en kennis met elkaar uitgewisseld worden.

Het opstellen van een jaarverslag is een jaarlijkse activiteit die vraagt om kennis van Tobias AX. De workshop is bedoeld voor medewerkers die verantwoordelijk zijn voor het opstellen van het jaarverslag. Tijdens de workshop geven wij aan welke gegevens, overzichten en rapportages u in Tobias AX kunt gebruiken ter onderbouwing van statistieken in het jaarverslag.

De volgende onderdelen komen aan bod:

Daarnaast is er voldoende gelegenheid om vragen te stellen, ervaringen en kennis uit te wisselen.

Aan het einde van de workshop weet u welke gegevens uit Tobias AX een basis vormen voor het jaarverslag. Doordat u ervaringen en kennis heeft uitgewisseld, heeft u handvatten om het jaarverslag te kunnen opstellen.

De workshop begint om 09.30 uur en eindigt om 16.00 uur. Bij de workshop is de lunch inbegrepen. Aan de workshops zijn kosten verbonden.

Deze kosten bedragen €325,- exclusief btw per persoon. Op deze workshop zijn onze cursusvoorwaarden van toepassing.

Aanmelden is inmiddels niet meer mogelijk. Deze workshop zit volgeboekt.

to top