GEBRUIK VAN COOKIES & TRACKING

Cookies hebben we nodig om onze website voor u te optimaliseren.

Technische cookies

Technische cookies zijn essentieel om het websitebezoek modern en veilig te laten verlopen en om geïntegreerde diensten zoals klantenlogin en trainingsregistraties goed te laten functioneren. Daarom kunt u technische cookies niet deactiveren.

Cookies & tracking

Verschillende online diensten van derden helpen ons de website te verrijken met extra functies en het online aanbod te verbeteren met verzamelde statistische gegevens over bezoeken aan de website en gegevens over gebruikersgedrag (tracking). Daarom zouden wij het op prijs stellen als u de bijbehorende cookies en tracking accepteert.

settings
linkedin
adobe

vimeo

Gedetailleerde informatie over cookies en tracking

Gedetailleerde informatie is te vinden op de pagina Privacy, waar u cookies en tracking kunt in- of uitschakelen onder privacy-instellingen.

Support

Support

De servicedesk van Aareon helpt u graag verder!

Heeft u vragen over onze software of loopt u tegen bepaalde problemen aan? Onze medewerkers staan klaar om u te helpen!

DE SERVICEDESK VAN AAREON HELPT U GRAAG VERDER!

Wanneer de implementatie van onze oplossingen is afgerond, kunt u voor vragen en issues terecht bij de servicedesk van Aareon. Ons team bestaan uit ervaren krachten, maar is tevens de kweekvijver voor nieuw talent binnen Aareon. Nieuwe collega’s die worden opgeleid door ‘training on the job’. Onze kennis wordt continu bijgespijkerd, bijvoorbeeld door interne kennisoverdrachten en door aan te schuiven bij workshops die aan onze klanten worden gegeven. Maar ook door met ervaren consultants mee te lopen tijdens implementatietrajecten bij ons klanten, zodat zij naast de software ook onze klanten en hun processen leren kennen.

De servicedesk van Aareon wordt gekenmerkt door hele korte lijnen en laagdrempeligheid tussen de servicedesk en de ontwikkelteams die de software maken en onderhouden. Dagelijks is er veelvuldig contact.

Meldingensysteem Valuemation
Bij urgente zaken kunt u natuurlijk altijd telefonisch contact met ons opnemen. Onze voorkeur gaat er naar uit dat u uw melding registreert in ons meldingensysteem Valuemation.

Aan elke melding wordt een prioriteit toegekend. Voor het bepalen hiervan kijken we naar de impact en urgentie hiervan. Ook gezond verstand en kennis van de processen van uw organisatie spelen hierbij een rol. De prioriteit wordt vastgesteld om te bepalen in welke volgorde en binnen welke termijn we een melding moeten verhelpen.

Natuurlijk wilt u als klant zo snel mogelijk een oplossing, dan wel een antwoord op een melding. Dat snappen we heel goed. En hier streven we dan ook naar.

‘Help ons u helpen’
Het belangrijkste is dat een issue het liefst zo kort en tegelijk zo uitgebreid mogelijk wordt beschreven. Het is met name handig een vaste indeling aan te houden. Die indeling kan er bijvoorbeeld als volgt uitzien:

Proactieve informatievoorziening via het extranet
De servicedesk brengt informatie over wijzigingen en ontwikkeling proactief! U vindt deze informatie op het extranet van Aareon. Op dit extranet bieden wij u de functie Informatieabonnement. U kunt hier aangeven welke informatie, die op het extranet en de website van Aareon wordt geplaatst, u wilt ontvangen in een wekelijkse nieuwsbrief. Zo bent u altijd op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en belangrijke wijzigingen in onze software.

Overige hulpbronnen
Natuurlijk proberen wij u van zo veel mogelijk informatie te voorzien, zodat u onze hulp (bijna) niet nodig heeft. Denk hierbij aan de ‘helpfunctie’ in de software en onze documentatie in de vorm van releasenotes en handleidingen. Ook onze Academy kan u goed op weg helpen met alle workshops die zij verzorgt. U vindt hier meer informatie over onze Academy.

De servicedesk van Aareon staat klaar om u te helpen het maximale uit onze software te halen!

to top