GEBRUIK VAN COOKIES & TRACKING

Cookies hebben we nodig om onze website voor u te optimaliseren.

Technische cookies

Technische cookies zijn essentieel om het websitebezoek modern en veilig te laten verlopen en om geïntegreerde diensten zoals klantenlogin en trainingsregistraties goed te laten functioneren. Daarom kunt u technische cookies niet deactiveren.

Cookies & tracking

Verschillende online diensten van derden helpen ons de website te verrijken met extra functies en het online aanbod te verbeteren met verzamelde statistische gegevens over bezoeken aan de website en gegevens over gebruikersgedrag (tracking). Daarom zouden wij het op prijs stellen als u de bijbehorende cookies en tracking accepteert.

settings
linkedin
adobe

vimeo

Gedetailleerde informatie over cookies en tracking

Gedetailleerde informatie is te vinden op de pagina Privacy, waar u cookies en tracking kunt in- of uitschakelen onder privacy-instellingen.

extranet
Servicedesk

Support

Extranet van Aareon

Alle informatie over feature- en quality-updates, etc. vindt u op het extranet van Aareon, dat een onderdeel is van deze website.

Dashboard

Zodra u inlogt op het extranet van Aareon, ziet u een dashboard. Op dit dashboard ziet u in de linker kolom de voor u relevante berichten over o.a. feature-updates en quality-updates van de oplossingen, waarvan uw organisatie gebruikmaakt. Ook vindt u hier alle video's van webinars die onlangs zijn gegeven. In de rechter kolom staan documenten en presentaties zoals de roadmapbrochure, de eindejaarsdocumenten, presentaties van gegeven webinars, etc.

Waar u zich op de website ook bevindt, u kunt heel eenvoudig terugkeren naar het dashboard door linksboven op het Aareon-logo te klikken.

Via het menu

Het is ook mogelijk om het keuzemenu onder Oplossingen te volgen om bij de door u gebruikte toepassingen uit te komen.

Naast de openbare productinformatie en flyers, die van al onze oplossingen op onze website beschikbaar zijn, ziet u uitsluitend inhoudelijke informatie (over nieuwe feature-updates, quality-updates, etc.) over producten waarvan u gebruikmaakt en alleen die nieuwsberichten die voor u van toepassing zijn.

Om toegang te krijgen tot de afgeschermde informatie op het extranet heeft u inloggegegevens nodig. U kunt zich aanmelden via de 'login' rechtsboven in het menu van deze website.

Hoe u kunt zien tot welke informatie over oplossingen uw organisatie toegang heeft

Mogelijk vraagt u zich af tot welke informatie op het extranet van Aareon uw organisatie toegang heeft. Dit kunt u eenvoudig controleren. Dit doet u door in te loggen op het extranet van Aareon. Klik vervolgens rechtsboven op het icoontje dat u ziet op de afbeelding hiernaast. Nu ziet u een menu. U kiest ‘Mijn profiel’. Scrol naar beneden. Onder het invoerveld voor gegevens over uw inlogaccount ziet u staan: U heeft zich aangemeld als werknemer van de organisatie …. Daaronder ziet u tot welke afgeschermde informatie u toegang heeft. Heeft u onlangs een nieuwe oplossing in gebruik genomen, dan kan het zijn dat deze hier nog niet tussen staat. Stuur dan een berichtje naar extranet@aareon.nl om dit te melden. Ons team zal – na controle – de autorisatie aanpassen.

Informatieservice-abonnement

Heeft u een account voor het extranet van Aareon, dan kunt u gebruik maken van onze Informatieservice. U gaat hiernaar toe op dezelfde manier als in het onderwerp hierboven. In plaats van ‘Mijn profiel’ kiest u nu ‘Informatieservice-abonnement’. Op de pagina die u nu ziet, kunt u aangeven in welke onderwerpen/oplossingen u geïnteresseerd bent. Plaatsen wij een item over deze onderwerpen/oplossingen op de website/extranet van Aareon, dan ontvangt u hierover wekelijks een bericht, waarin tevens de link staat naar dit onderwerp. Zo weet u zeker dat u geen software-update of opgenomen webinar zult missen.

to top