
Twinq VvE Beheer
De VvE-software van Twinq ondersteunt het dagelijkse proces binnen het vakgebied van de VvE-beheerder. Twinq houdt van krachtige software, die eenvoudig te bedienen is en die je werk uit handen neemt.
Zo helpen we de VvE-beheerder om het uitgebreide proces van VvE-beheer zo makkelijk mogelijk uit te voeren. Dit is niet alleen fijn voor beheerders, maar ook voor bewoners.
Administratief beheer
Als VvE-beheerder heb je te maken met uitgebreid administratief beheer. Van het verwerken van eigendomsoverdrachten tot het behandelen van overlastzaken. En van de VvE-bijdrage innen tot het vergaderen. Twinq helpt je hierbij met de volgende onderdelen:
- Effectief kunnen communiceren met alle bewoners
- Automatisch prolongeren en factureren van de VvE-bijdragen
- Vergaderen met digitaal stemmen en een geautomatiseerde presentatie
Technisch beheer
Als VvE-beheerder weet je dat gebouwenbeheer van groot belang is voor de bewoners van het gebouw. Het gaat immers om hun directe leefomgeving. De belangrijkste taak van een VvE is het in stand houden van het gebouw. Als VvE-beheerder speel je hier een belangrijke rol in. Twinq helpt je hierbij met de volgende onderdelen:
- Efficiënt contractenbeheer waarbij alle contracten inzichtelijk zijn en gekoppeld zijn aan het proces rondom dagelijks onderhoud en het verwerken van facturen
- Registreren van verzoeken van bewoners en direct opdrachten verstrekken op basis van voorkeursleveranciers
- Het opstellen, bijstellen en publiceren van de meerjaren onderhoudsplanning
Financieel beheer
Als VvE-beheerder is het belangrijk om grip te hebben op de financiële administratie van alle VvE’s. Twinq helpt je hierbij met de volgende onderdelen:
- De volledige administratie voor alle eigenaren inzichtelijk middels het VvE Portaal
- Elektronische verwerking en automatische herkenning van bankafschriften
- Overzichtelijk debiteuren- en crediteurenbeheer
- Geautomatiseerde debiteurenbewaking
- Verwerking digitale inkoopfacturen middels een workflow
Relatiebeheer
Als VvE-beheerder staat je omgeving centraal. De relatie met de eigenaren, huurders, maar ook met je leveranciers is erg belangrijk. Je wil al je relaties effectief, overzichtelijk en efficiënt kunnen beheren. Vanuit één centrale plek kun je al de relevante gegevens bewerken, inzien of oproepen. Twinq helpt je hierbij met de volgende onderdelen:
- Alle relaties in één overzicht bij elkaar. Van eigenaar, huurder, leverancier tot deurwaarder.
- Voor elke relatie een eigen dossier met alle correspondentie, facturen en betalingen
- Direct vanuit de relatie een verzoek melden en opdrachten uitzetten
Meer weten?
Wilt u meer weten over Twinq VvE Beheer? Klik hier om meer te lezen.