
Samen met je collega’s van de administratie draag je zorg voor een tijdige en volledige afwerking van de financiële gegevens. Fiscale wet- en regelgeving zijn voor jou niet vreemd en houd jij nauw in de gaten. Jouw doel? Elke dag samen met jouw team werken aan de beste resultaten.
Het administratie team werkt hard, deels thuis, deels op kantoor, maar maakt ook graag tijd om samen te lunchen, te wandelen of een gezellig teamuitje te plannen. Work hard, play hard! Kom jij ons administratie team versterken?
Jouw werkzaamheden als senior administratief medewerker
- Uitvoeren van de maandelijkse salarisverwerking.
- Contractbeheer in SAP, controle van nieuwe klantcontracten, opstellen van uitstelbestanden, maandelijkse rapportage over mutaties in omzetten en controle op tijdige facturering.
- Helpen zetten van een bakclograpportages en hierop bewaken.
- Periodiek indexeren van contracten.
- Verantwoordelijk voor alle journaalposten, met name voor alle periodieke omzetboekingen in SAP voor P&L.
- Beheren van tussenrekeningen.
- Key user voor de systemen SAP/Coupa/Facilitor (kennisbank; beheren van wijzigingen) en robots.
- Voorbereiden van en meewerken aan de maandelijkse afsluiting.
- Beheren van Microsoft facturatie, zowel inkoop- als verkoopfacturen.
- Fungeren als interne en externe vraagbaak op financieel gebied.
Wat bieden we jou?
- Persoonlijke ontwikkeling en support in jouw groei binnen Aareon.
- Een salaris tussen € 3.300 en € 4.300 afhankelijk van de ervaring die je meeneemt.
- Een persoonlijke prestatiebeloning.
- Een jaarcontract met uitzicht op een vast contract.
- In totaal 27 verlofdagen en je kunt 120 uur per jaar bijkopen bij een fulltime dienstverband.
- Hybride werken, een vrije invulling van je werkplek. Je kunt op ons kantoor in Emmen werken en vanuit je huis. Beide werkplekken worden gefaciliteerd.
- Een jaarlijks zomerfestival, verschillende activiteiten van de personeelsvereniging en het vitaliteitsteam en een vrijdagmiddagborrel.
Onze beloften aan jou
Balans - Wij bieden een werkomgeving waarin je een optimale balans tussen privé en werk kunt creëren.
Waardering – Een passende beloning voor het werk wat je doet.
Flexibiliteit – Je kan zelf invulling geven aan een aantal arbeidsvoorwaarden, afgestemd op jouw behoeftes. Dit kan gaan om bijvoorbeeld extra mogelijkheden voor verlof of werken in deeltijd.
Sociale zekerheid – Wij bieden gunstige voorwaarden en verzekeringen op het gebeid van beloning, pensioen en verzuim.
Ontwikkeling – Volop ruimte om je persoonlijke ontwikkeling vorm te geven waarbij de focus ligt op groei en kwaliteit.
Dit neem je mee naar Aareon
- Kennis van belastingen (BTW en loonheffingen), pensioenen en sociale lasten.
- Fulltime beschikbaarheid.
- Je hebt minimaal een hbo-opleiding afgerond.
- Je werkt gestructureerd, hebt een probleemoplossend vermogen en kan goed analyseren.
- Je bent communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk.
- Jij streeft naar het beste resultaat.
Over werken bij Aareon
Onze cultuur wordt ervaren als informeel binnen een professionele omgeving. Er is ruimte voor eigen inbreng en persoonlijke ontwikkeling. Wij helpen je graag verder in jouw carrière, wij vinden het belangrijk dat je groeit als persoon en in je kennis en kunde. Wij hechten veel waarde aan klantgerichtheid en aan het werkplezier van onze medewerkers. Als medewerker van Aareon werk je bij een internationale en sterk groeiende organisatie.
Team administratie: ‘Door alle verschillende werkzaamheden binnen team administratie vliegen de dagen voorbij. Samen als een team zorgen we ervoor dat alles onder controle is.’
Wil je ons beter leren kennen?
Wanneer we op basis van jouw cv denken dat we bij elkaar passen, nodigen we je uit voor een eerste kennismaking. Zo leren wij jou en jij ons beter kennen. Na een positief gesprek, plannen we een tweede kennismaking in. Heb je hier vragen over? Neem dan contact op met onze collega’s van HR via 088-2420242.
Wil jij aan de slag als senior administratief medewerker in Emmen? Laat het ons weten door te solliciteren via de 'sollicitatiebutton'! Reageer uiterlijk zondag 21 mei 2023, in de week van 22 mei zullen we de sollicitaties screenen en hieruit een eerste selectie maken.