GEBRUIK VAN COOKIES & TRACKING

Cookies hebben we nodig om onze website voor u te optimaliseren.

Technische cookies

Technische cookies zijn essentieel om het websitebezoek modern en veilig te laten verlopen en om geïntegreerde diensten zoals klantenlogin en trainingsregistraties goed te laten functioneren. Daarom kunt u technische cookies niet deactiveren.

Cookies & tracking

Verschillende online diensten van derden helpen ons de website te verrijken met extra functies en het online aanbod te verbeteren met verzamelde statistische gegevens over bezoeken aan de website en gegevens over gebruikersgedrag (tracking). Daarom zouden wij het op prijs stellen als u de bijbehorende cookies en tracking accepteert.

settings
linkedin
adobe

vimeo

Gedetailleerde informatie over cookies en tracking

Gedetailleerde informatie is te vinden op de pagina Privacy, waar u cookies en tracking kunt in- of uitschakelen onder privacy-instellingen.

Vacature
Vacature ·

Werken bij Aareon

Support manager

Emmen

'Ruimte voor eigen initiatieven en eigen input. Dat is wat ik dagelijks ervaar als leidinggevende binnen Aareon. Met mijn team ben ik verantwoordelijk voor het behalen van onze doelen. Hoe we dat doen? Wij gebruiken onze eigen inzichten, want dit wordt gewaardeerd! Als team krijgen we de regie om onze doelen te behalen op de manier waarop wij het meeste in onze kracht staan. Voor ondersteuning kan ik altijd vertrouwen op Aareon.'

Ruud heeft met veel plezier leiding mogen geven aan ons supportteam. Met zijn volgende stap binnen Aareon zijn wij op zoek naar een positieve en motiverende support manager.

Als support manager ben jij verantwoordelijk voor

Het coachen van jouw medewerkers in teamverband, maar ook in 1 op 1 gesprekken. Je zorgt voor regelmatige gesprekken met je medewerkers om ze te ondersteunen in hun persoonlijke groei en ambities. Daarnaast bepaal je doelstellingen om hier samen met het team naartoe te groeien. Je optimaliseert de processen en waarborgt  de kwaliteit van onze diensten. Binnen verbeterprojecten speel jij een actieve rol of pak jij de leiding.

Als onze nieuwe support manager heb je

Als support manager krijg je van ons

Daarnaast hebben we een aantal beloften aan jou

Balans - Wij bieden en werkomgeving waarin je een optimale balans tussen privé en werk kunt creëren.

Waardering – Een passende beloning voor het werk wat je doet.

Flexibiliteit – Je kan zelf invulling geven aan een aantal arbeidsvoorwaarden, afgestemd op jouw behoeftes. Dit kan gaan om bijvoorbeeld extra mogelijkheden voor verlof of werken in deeltijd. 

Sociale zekerheid – Wij bieden gunstige voorwaarden en verzekeringen op het gebeid van beloning, pensioen en verzuim.

Ontwikkeling – volop ruimte om je persoonlijke ontwikkeling vorm te geven waarbij de focus ligt op groei en kwaliteit.

Over onze supportafdeling

Ons supportteam is een belangrijke schakel tussen de klant en Aareon. Met het team ben je verantwoordelijk voor de issues en calls van klanten. Het supportteam lost klantvragen op door deze te analyseren, goed door te vragen en oplossingen te bedenken. Zo worden onze klanten op afstand geholpen om hun dagelijkse werk goed te kunnen uitvoeren. Jouw team houdt zich bezig met de support voor ons ERP pakket Tobias 365.

In het team van support is een goede mix tussen ervaren supportspecialisten en minder ervaren supportspecialisten. Binnen het team zit veel groeipotentieel en er is dan ook volop ruimte voor jouw medewerkers om zichzelf te ontwikkelen naar een nieuwe functie. Ga jij ze daarin ondersteunen?

Werken bij Aareon, waarom zou je dat willen?

Wat maakt Aareon een fijne werkgever? Wat zorgt ervoor dat onze medewerkers zich elke dag met plezier inzetten voor Aareon? En bovenal, wat maakt dat de gemiddelde contractduur op 11,5 jaar staat en alleen maar stijgt? Dit hebben we onze eigen medewerkers gevraagd, want wie kan jou een beter beeld geven dan onze eigen medewerkers?

Supportspecialist Ilonka: ‘De organisatie is professioneel, maar tegelijkertijd ook informeel. Collega’s zijn enthousiast over hun werkzaamheden en onze producten, waardoor er een positieve sfeer heerst onderling.’

Supportspecialist Ruben: ‘Wat ik vooral leuk vind aan het werk, is de afwisseling. Klanten komen elke keer met problemen. Soms kleine problemen die je snel oplost, maar ook grotere problemen waarvoor je contact moet zoeken met ontwikkelaars of consultants. Op onze afdeling zitten we met supportspecialisten, productspecialisten, consultants en ontwikkelaars. Dit zorgt er naast de goede sfeer voor dat je iedereen gemakkelijk kunt benaderen.’

Wil je ons beter leren kennen?

Wanneer we op basis van jouw cv en motivatiebrief denken dat we bij elkaar passen, nodigen we je uit voor een eerste kennismaking. Zo leren wij jou en jij ons beter kennen. Na een positief gesprek, plannen we een tweede kennismaking in. Heb je hier vragen over? Neem dan contact op met onze collega’s van HR via 088-2420242.

Solliciteer naar deze functie!

Sollicitatie teamleider support

Heb je interesse in deze vacature?

Wanneer je onderstaande formulier invult, nemen wij binnenkort contact met je op.

 
Verplicht
Verplicht
Verplicht
Verplicht
Jouw sollicitatie
Jouw opmerkingen
Jouw cv en motivatiebrief
Meer uploaden?
Jouw gegevens worden opgeslagen in de sollicitantendatabase van Aareon. Deze gegevens zal Aareon maximaal 1 jaar bewaren. Hierna zullen wij jou opnieuw om toestemming vragen. Je kunt op elk moment jouw gegevens laten wijzigen dan wel laten verwijderen.
Daarvoor kun je gebruik maken van het contactformulier. Indien wij jouw kandidatuur afwijzen, jou niet uitnodigen voor een sollicitatiegesprek of jou niet aannemen, dan worden jouw gegevens na 4 weken verwijderd.
Jouw gegevens worden niet aan derden ter beschikking gesteld, tenzij anders aangegeven en uitsluitend gebruikt t.b.v. uw sollicitatie. Jouw gegevens worden op beveiligde servers in Nederland opgeslagen.
Verplicht
captcha
nieuwe code
De code komt niet overeen met de foto
Uw formulier wordt verstuurd. Een moment a.u.b.
Bedankt voor het contact met ons!
to top