
'Ruimte voor eigen initiatieven en eigen input. Dat is wat ik dagelijks ervaar als leidinggevende binnen Aareon. Met mijn team ben ik verantwoordelijk voor het behalen van onze doelen. Hoe we dat doen? Wij gebruiken onze eigen inzichten, want dit wordt gewaardeerd! Als team krijgen we de regie om onze doelen te behalen op de manier waarop wij het meeste in onze kracht staan. Voor ondersteuning kan ik altijd vertrouwen op Aareon.'
Ruud heeft met veel plezier leiding mogen geven aan ons supportteam. Met zijn volgende stap binnen Aareon zijn wij op zoek naar een positieve en motiverende support manager.
Als support manager ben jij verantwoordelijk voor
Het coachen van jouw medewerkers in teamverband, maar ook in 1 op 1 gesprekken. Je zorgt voor regelmatige gesprekken met je medewerkers om ze te ondersteunen in hun persoonlijke groei en ambities. Daarnaast bepaal je doelstellingen om hier samen met het team naartoe te groeien. Je optimaliseert de processen en waarborgt de kwaliteit van onze diensten. Binnen verbeterprojecten speel jij een actieve rol of pak jij de leiding.
Als onze nieuwe support manager heb je
- Minimaal een hbo-opleiding afgerond.
- Enige leidinggevende ervaring.
- Sterke communicatieve vaardigheden en een coachende manier van leidinggeven.
- Aantoonbare ervaring met IT / support.
Als support manager krijg je van ons
- Een salaris tussen € 3.700,- en € 4.700,- per maand.
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling in de vorm van cursussen en trainingen.
- Een gezellig team bestaande uit 13 collega’s.
- 4 leidinggevendendagen per jaar om met andere leidinggevenden te sparren.
- Vakantiegeld en een prestatiebeloning.
- Een goede pensioenregeling.
- Een jaarcontract met uitzicht op een vast contract.
- Per jaar 27 verlofdagen waarbij je 15 dagen per jaar kunt bijkopen bij een fulltime dienstverband.
- Werken binnen een internationale organisatie.
Daarnaast hebben we een aantal beloften aan jou
Balans - Wij bieden en werkomgeving waarin je een optimale balans tussen privé en werk kunt creëren.
Waardering – Een passende beloning voor het werk wat je doet.
Flexibiliteit – Je kan zelf invulling geven aan een aantal arbeidsvoorwaarden, afgestemd op jouw behoeftes. Dit kan gaan om bijvoorbeeld extra mogelijkheden voor verlof of werken in deeltijd.
Sociale zekerheid – Wij bieden gunstige voorwaarden en verzekeringen op het gebeid van beloning, pensioen en verzuim.
Ontwikkeling – volop ruimte om je persoonlijke ontwikkeling vorm te geven waarbij de focus ligt op groei en kwaliteit.
Over onze supportafdeling
Ons supportteam is een belangrijke schakel tussen de klant en Aareon. Met het team ben je verantwoordelijk voor de issues en calls van klanten. Het supportteam lost klantvragen op door deze te analyseren, goed door te vragen en oplossingen te bedenken. Zo worden onze klanten op afstand geholpen om hun dagelijkse werk goed te kunnen uitvoeren. Jouw team houdt zich bezig met de support voor ons ERP pakket Tobias 365.
In het team van support is een goede mix tussen ervaren supportspecialisten en minder ervaren supportspecialisten. Binnen het team zit veel groeipotentieel en er is dan ook volop ruimte voor jouw medewerkers om zichzelf te ontwikkelen naar een nieuwe functie. Ga jij ze daarin ondersteunen?
Werken bij Aareon, waarom zou je dat willen?
Wat maakt Aareon een fijne werkgever? Wat zorgt ervoor dat onze medewerkers zich elke dag met plezier inzetten voor Aareon? En bovenal, wat maakt dat de gemiddelde contractduur op 11,5 jaar staat en alleen maar stijgt? Dit hebben we onze eigen medewerkers gevraagd, want wie kan jou een beter beeld geven dan onze eigen medewerkers?
Supportspecialist Ilonka: ‘De organisatie is professioneel, maar tegelijkertijd ook informeel. Collega’s zijn enthousiast over hun werkzaamheden en onze producten, waardoor er een positieve sfeer heerst onderling.’
Supportspecialist Ruben: ‘Wat ik vooral leuk vind aan het werk, is de afwisseling. Klanten komen elke keer met problemen. Soms kleine problemen die je snel oplost, maar ook grotere problemen waarvoor je contact moet zoeken met ontwikkelaars of consultants. Op onze afdeling zitten we met supportspecialisten, productspecialisten, consultants en ontwikkelaars. Dit zorgt er naast de goede sfeer voor dat je iedereen gemakkelijk kunt benaderen.’
Wil je ons beter leren kennen?
Wanneer we op basis van jouw cv en motivatiebrief denken dat we bij elkaar passen, nodigen we je uit voor een eerste kennismaking. Zo leren wij jou en jij ons beter kennen. Na een positief gesprek, plannen we een tweede kennismaking in. Heb je hier vragen over? Neem dan contact op met onze collega’s van HR via 088-2420242.