GEBRUIK VAN COOKIES & TRACKING

Cookies hebben we nodig om onze website voor u te optimaliseren.

Technische cookies

Technische cookies zijn essentieel om het websitebezoek modern en veilig te laten verlopen en om geïntegreerde diensten zoals klantenlogin en trainingsregistraties goed te laten functioneren. Daarom kunt u technische cookies niet deactiveren.

Cookies & tracking

Verschillende online diensten van derden helpen ons de website te verrijken met extra functies en het online aanbod te verbeteren met verzamelde statistische gegevens over bezoeken aan de website en gegevens over gebruikersgedrag (tracking). Daarom zouden wij het op prijs stellen als u de bijbehorende cookies en tracking accepteert.

settings
linkedin
adobe

vimeo

Gedetailleerde informatie over cookies en tracking

Gedetailleerde informatie is te vinden op de pagina Privacy, waar u cookies en tracking kunt in- of uitschakelen onder privacy-instellingen.

Vacature
Vacature ·

Werken bij Aareon

Supportspecialist

Amsterdam en vanuit huis

Het is een paar minuten voor 8, vol enthousiasme stap je het kantoor binnen. Elke keer wanneer je de 8e etage bereikt ben je weer onder de indruk, want wat een uitzicht heb je vanaf je kantoor. Daar zal menigeen jaloers op zijn.

Je start je computer op en in de tussentijd haal je een lekker kopje koffie. Vervolgens zet je de telefoonlijn open en open je je mailbox. Tijd om een aantal tickets te analyseren en op te lossen.

De ochtend vloog voorbij, tijd voor de lunch, even een klein rondje in de buurt en dan weer vol energie de vergadering met je collega’s van support in. Na de vergadering, zie je dat je een gemiste oproep hebt van een klant. Hoewel je het probleem niet direct kunt helpen, kun je de klant wel een advies geven. Daar is de klant blij mee. Dit is een uitdaging voor je collega’s van de ontwikkeling. Na een goede overdracht is de werkdag alweer voorbij. Je pakt je tas in, geniet nog even na van het uitzicht en gaat naar huis. En morgen? Morgen werk je een dagje thuis, dat is het voordeel van hybride werken!

Wat krijg je als supportspecialist van ons?

Daarnaast hebben wij een aantal beloften aan jou als onze medewerker

Jouw werkzaamheden als supportspecialist

Samen met jouw team ben jij de specialist in het oplossen van klantvragen. Simpele klantvragen die je binnen een paar minuten oplost, maar ook uitdagende vragen waarvoor je echt op onderzoek uitgaat. Jouw analytisch vermogen komt hier zeker van pas, want deze vragen zetten jou zeker aan het werk. In het oplossen van deze uitdagingen is jouw creativiteit en doorzettingsvermogen hard nodig. Naast het werken aan oplossingen ben je betrokken bij de distributie van onze software naar klanten en voer je zo nu en dan testen uit. Een enorm afwisselende baan dus!

Check jij onderstaande punten af?

Als supportspecialist bieden we jou de ruimte om jezelf te ontwikkelen en te groeien tot je beste zelf. Wij stomen je klaar voor het werk als Support Specialist. We zorgen dat je goed op de hoogte bent van de bedrijfsprocessen bij onze klanten en vertellen je alles over onze producten. Het enige wat wij van jou vragen is dat je leergierig bent en actief de samenwerking opzoekt met jouw collega’s en betrokkenen.

Waarom zou je bij Aareon willen werken?

Wat maakt Aareon een fijne werkgever? Wat zorgt ervoor dat onze medewerkers zich elke dag met plezier inzetten voor Aareon? En bovenal, wat maakt dat de gemiddelde contractduur op 11,5 jaar staat en alleen maar stijgt? Dit hebben we onze eigen medewerkers gevraagd, want wie kan jou een beter beeld geven dan onze eigen medewerkers?

Supportspecialist Dennis: ‘Er wordt hier op een professionele manier met het werk en met elkaar omgegaan, en dat in een informele setting; het beste van beide werelden dus!’

Consultant Ahmet: ‘Er heerst een open en informele sfeer bij Aareon, waardoor collega’s makkelijk benaderbaar zijn. Ik zou Aareon dan ook kenmerken als een organisatie die veel tijd investeert in haar medewerkers. Al met al voel ik me sinds dag 1 onderdeel van de organisatie.’

Wil je Aareon beter leren kennen?

We hopen jouw cv snel te ontvangen! Zijn wij net zo enthousiast als jij? Dan nodigen we je uit voor een eerste kennismaking. Zo leren wij jou en jij ons beter kennen. Na een positief eerste gesprek, plannen we een tweede kennismaking in.

Heb je vragen over de procedure? Neem dan contact op met onze collega’s Juliette, Eelkje en Ria van HR via 088-2420242.

to top