GEBRUIK VAN COOKIES & TRACKING

Cookies hebben we nodig om onze website voor u te optimaliseren.

Technische cookies

Technische cookies zijn essentieel om het websitebezoek modern en veilig te laten verlopen en om geïntegreerde diensten zoals klantenlogin en trainingsregistraties goed te laten functioneren. Daarom kunt u technische cookies niet deactiveren.

Cookies & tracking

Verschillende online diensten van derden helpen ons de website te verrijken met extra functies en het online aanbod te verbeteren met verzamelde statistische gegevens over bezoeken aan de website en gegevens over gebruikersgedrag (tracking). Daarom zouden wij het op prijs stellen als u de bijbehorende cookies en tracking accepteert.

settings
linkedin
adobe

vimeo

Gedetailleerde informatie over cookies en tracking

Gedetailleerde informatie is te vinden op de pagina Privacy, waar u cookies en tracking kunt in- of uitschakelen onder privacy-instellingen.

Supportspecialist CRE

Werken bij Aareon

Consultant binnendienst

Amsterdam en vanuit huis

"Door digitalisering creëren wij een verantwoord woon- en werkklimaat, nu en in de toekomst - voor iedereen."

Het succes van Aareon wordt bepaald door een ieder van ons. Jij als onze nieuwe collega krijgt dan ook de ruimte en begeleiding om jezelf te ontwikkelen tot de expert in jouw vakgebied. Jij bent en blijft succesvol, doordat je de ruimte krijgt om te blijven ontwikkelen. Niet alleen aan het begin van je carrière binnen Aareon, maar altijd. Door de goede sfeer en jouw behulpzame collega’s heb je de ruimte om ideeën aan te dragen en samen mooie successen te behalen.

Wat krijg je van ons als klantencoach?

Onze beloften aan jou

Jouw werkdag als klantencoach bij CRE

Laten we vooropstellen dat geen dag hetzelfde is. Dagelijks zet jij je samen met je team in voor de klant. Vol enthousiasme neem jij de telefoon aan en staat elke klant vriendelijk te woord. Door goed te analyseren en door te vragen, vind jij voor elke klant een oplossing op maat. Elke klant heeft zijn eigen uitdaging, hierbij komt jouw creativiteit en doorzettingsvermogen zeker bij van pas. Naast deze werkzaamheden ben je ook betrokken bij de distributie van software naar klanten en ben je zo nu en dan testen aan het uitvoeren.

We bieden jou in deze functie de ruimte om jezelf te ontwikkelen en te groeien tot je beste zelf. Wij leren jou de fijne kneepjes van het vak. We zorgen dat je goed op de hoogte bent van de bedrijfsprocessen bij onze klanten en vertellen je alles over onze producten. Het enige wat wij van jou vragen is dat je leergierig bent en actief de samenwerking opzoekt met jouw collega’s en betrokkenen.

Hierin herken jij jezelf

Bij Aareon werken, waarom zou je dat doen?

Wat maakt Aareon een fijne werkgever? Wat zorgt ervoor dat onze medewerkers zich elke dag met plezier inzetten voor Aareon? En bovenal, wat maakt dat de gemiddelde contractduur op 11,5 jaar staat en alleen maar stijgt? Dit hebben we onze eigen medewerkers gevraagd, want wie kan jou een beter beeld geven dan onze eigen medewerkers?

Supportspecialist Dennis: ‘Er wordt hier op een professionele manier met het werk en met elkaar omgegaan, en dat in een informele setting; het beste van beide werelden dus!’

Consultant Ahmet: ‘Er heerst een open en informele sfeer bij Aareon, waardoor collega’s makkelijk benaderbaar zijn. Ik zou Aareon dan ook kenmerken als een organisatie die veel tijd investeert in haar medewerkers. Al met al voel ik me sinds dag 1 onderdeel van de organisatie.’

Wil je ons beter leren kennen?

Wanneer we op basis van jouw cv denken dat we bij elkaar passen, nodigen we je uit voor een eerste kennismaking. Zo leren wij jou en jij ons beter kennen. Na een positief gesprek, plannen we een tweede kennismaking in. Heb je hier vragen over? Neem dan contact op met onze collega’s van HR via 088-2420242. 

to top