GEBRUIK VAN COOKIES & TRACKING

Cookies hebben we nodig om onze website voor u te optimaliseren.

Technische cookies

Technische cookies zijn essentieel om het websitebezoek modern en veilig te laten verlopen en om geïntegreerde diensten zoals klantenlogin en trainingsregistraties goed te laten functioneren. Daarom kunt u technische cookies niet deactiveren.

Cookies & tracking

Verschillende online diensten van derden helpen ons de website te verrijken met extra functies en het online aanbod te verbeteren met verzamelde statistische gegevens over bezoeken aan de website en gegevens over gebruikersgedrag (tracking). Daarom zouden wij het op prijs stellen als u de bijbehorende cookies en tracking accepteert.

settings
linkedin
youtube

vimeo

Gedetailleerde informatie over cookies en tracking

Gedetailleerde informatie is te vinden op de pagina Privacy, waar u cookies en tracking kunt in- of uitschakelen onder privacy-instellingen.

Supportspecialist bij Twinq

Werken bij Aareon

Supportspecialist

Oosterhout

Als supportspecialist ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten bij het beantwoorden van vragen, het verhelpen van verstoringen en het adviseren van gebruikers. Hiermee ben je het visitekaartje voor Twinq. Het is jouw streven om de klant centraal te stellen en te zorgen voor een geweldige service ervaring, waarbij het belangrijk is dat je efficiënt communiceert en tijdig met duidelijke en heldere oplossingen komt.

Als je aan je eerste kop koffie zit, gaat de telefoon. Het is een klant die het niet lukt om een reparatieverzoek te melden voor de VvE. Samen met de klant doorloop je de nodige stappen om het reparatieverzoek bij de leverancier te kunnen melden. Daarnaast geef je ook nog een tip voor de inrichting van het systeem zodat ze hiermee voortaan nog makkelijker kunnen werken. Jullie hadden een leuk gesprek; de klant was erg gelukkig met de tip! Je bent blij dat je hebt kunnen helpen. De verwachting van de klant overtreffen geeft je extra energie.

Hierna beantwoord je een mail van een andere klant. Hij wil graag wat extra informatie over de vergaderopties in Twinq. Je klimt gelijk in de telefoon om de laatste “ins and outs” rondom het digitaal stemmen met hem te delen. Je pakt nog een kop koffie. Op naar de volgende gesprekken en mails! Aan het eind van je werkdag ga je met een tevreden gevoel naar huis, je hebt weer veel klanten blij kunnen maken.

Wat maakt werken bij Twinq zo leuk?

Wat hebben we jou te bieden?

Als je bij Twinq werkt, mag je elke dag onze klanten blij maken, wie wil dat nou niet! Je wordt omringd door enthousiaste collega’s die jou in de eerste maanden alles gaan leren over onze software. We verwachten dus niet dat je hier al alles van weet (al is dat natuurlijk mooi meegenomen). Jouw collega’s horen graag hoe je vakantie was. En met 28 vakantiedagen per jaar (als je fulltime werkt) is er genoeg te vertellen. Uiteraard krijg je een goed salaris en een reiskostenvergoeding. Ook een goede oudedagsvoorziening is geregeld.

Wat zien we graag?

Full- of parttime?

Als je onze nieuwe collega wordt, zouden we het liefst 40 uur per week met je doorbrengen. Als jouw voorkeur uitgaat naar minder uren, dan is dit natuurlijk bespreekbaar.

Kennismaken

Wanneer we op basis van jouw CV en motivatiebrief denken dat we bij elkaar passen, dan nodigen we je graag uit voor een eerste kennismakingsgesprek. In een gesprek van +/- 30 minuten kun je je voorstellen zodat wij een goed beeld van jou krijgen. Als we hierdoor nog meer overtuigd zijn, volgt een tweede gesprek. Je kunt jouw CV en motivatiebrief richten aan Frans van Berlo (frans.van.berlo@twinq.nl). Heb je vragen? Dan kun je telefonisch contact met ons opnemen via 0162-470555 en vragen naar Frans van Berlo. Kijk voor meer informatie op onze website: www.twinq.nl.

Solliciteer naar deze functie!

Sollicitatie

Heb je belangstelling voor deze functie?

Vul het onderstaande formulier in. We zullen contact met je opnemen.

Persoonlijke gegevens
Verplicht
Verplicht
opgeven a.u.b.
Verplicht
Verplicht
Uw sollicitatie
Uw opmerkingen
Meer uploaden?
Uw gegevens worden opgeslagen in de sollicitantendatabase van Aareon. Deze gegevens zal Aareon maximaal 1 jaar bewaren. Hierna zullen wij u opnieuw om toestemming vragen. U kunt te allen tijde uw gegevens laten wijzigen dan wel laten verwijderen.
Daarvoor kunt u gebruik maken van het contactformulier. Indien wij uw kandidatuur afwijzen, u niet uitnodigen voor een sollicitatiegesprek of u niet aannemen, dan worden uw gegevens na 4 weken verwijderd.
Uw gegevens worden niet aan derden ter beschikking gesteld, tenzij anders aangegeven en uitsluitend gebruikt t.b.v. uw sollicitatie. Uw gegevens worden op beveiligde servers in Nederland opgeslagen.
Verplicht
captcha
nieuwe code
De code komt niet overeen met de foto
Uw formulier wordt verstuurd. Een moment a.u.b.
Bedankt voor het contact met ons!
to top