Gebruik van Cookies

Aareon gebruikt cookies om de werking van haar websites zo goed mogelijk aan te passen aan de wensen van haar bezoekers.
Wanneer u gebruikmaakt van de Aareon-websites, gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.

Support
Servicedesk

De Servicedesk van Aareon helpt u graag verder!

Heeft u vragen over onze software of loopt u tegen bepaalde problemen aan? Onze medewerkers staan klaar om u te helpen!

DE SERVICEDESK VAN AAREON HELPT U GRAAG VERDER!

Wanneer de implementatie van onze oplossingen is afgerond, kunt u voor vragen en issues terecht bij de Servicedesk van Aareon. Ons team bestaan uit ervaren krachten, maar is tevens de kweekvijver voor nieuw talent binnen Aareon. Nieuwe collega’s die worden opgeleid door ‘training on the job’. Onze kennis wordt continu bijgespijkerd, bijvoorbeeld door interne kennisoverdrachten en door aan te schuiven bij workshops die aan onze klanten worden gegeven. Maar ook door met ervaren consultants mee te lopen tijdens implementatietrajecten bij ons klanten, zodat zij naast de software ook onze klanten en hun processen leren kennen.

De Servicedesk van Aareon wordt gekenmerkt door hele korte lijnen en laagdrempeligheid tussen de Servicedesk en de ontwikkelteams die de software maken en onderhouden. Dagelijks is er veelvuldig contact.

Meldingensysteem Valuemation
Bij urgente zaken kunt u natuurlijk altijd telefonisch contact met ons opnemen. Onze voorkeur gaat er naar uit dat u uw melding registreert in ons meldingensysteem Valuemation.

Aan elke melding wordt een prioriteit toegekend. Voor het bepalen hiervan kijken we naar de impact en urgentie hiervan. Ook gezond verstand en kennis van de processen van uw organisatie spelen hierbij een rol. De prioriteit wordt vastgesteld om te bepalen in welke volgorde en binnen welke termijn we een melding moeten verhelpen.

Natuurlijk wilt u als klant zo snel mogelijk een oplossing, dan wel een antwoord op een melding. Dat snappen we heel goed. En hier streven we dan ook naar.

‘Help ons u helpen’
Op onze afdeling zeggen we weleens ‘Help ons u helpen’. We bedoelen daarmee dat u bij het indienen van een vraagstuk, deze van zoveel mogelijk zinvolle informatie voorziet, zodat een analyse snel kan plaatsvinden. Wat is zinvolle informatie? U kunt hierbij denken aan:

Proactieve informatievoorziening via het extranet
De Servicedesk brengt informatie over wijzigingen en ontwikkeling proactief! U vindt deze informatie op het extranet van Aareon. Op dit extranet bieden wij u de functie Informatieabonnement. U kunt hier aangeven welke informatie, die op het extranet en de website van Aareon wordt geplaatst, u wilt ontvangen in een wekelijkse nieuwsbrief. Zo bent u altijd op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en belangrijke wijzigingen in onze software.

Overige hulpbronnen
Natuurlijk proberen wij u van zo veel mogelijk informatie te voorzien, zodat u onze hulp (bijna) niet nodig heeft. Denk hierbij aan de ‘helpfunctie’ in de software en onze documentatie in de vorm van releasenotes en handleidingen. Ook onze Academy kan u goed op weg helpen met alle workshops die zij verzorgt. U vindt hierover meer informatie op www.kjenning.nl/opleidingen/aareon

De Servicedesk van Aareon staat klaar om u te helpen het maximale uit onze software te halen!

to top