Accountmanager | Zuid

Accountmanager | Zuid

Wil jij een sleutelrol spelen bij Europa's toonaangevende leverancier van vastgoedsoftware?


Bij Aareon zijn we niet alleen Europa's grootste leverancier van vastgoedsoftware; we zijn de drijvende kracht achter het succes van onze klanten. Met voortdurende groei en innovatie in onze producten en diensten worden we steeds meer gezien als de ultieme businesspartner in het applicatielandschap van vastgoedbedrijven. Internationaal leiden we de markt als softwareleverancier, voortdurend op zoek naar de nieuwste technologieën om praktische oplossingen te bieden aan onze klanten, groot en klein.

Jouw functie als accountmanager

In de functie van accountmanager ben jij onze vertegenwoordiger bij klanten in het zuiden van het land. Je stapt in de auto om onze topsegment accounts te bezoeken en onze IT-oplossingen voor vastgoed uit te leggen. Elke dag is anders; je leeft je in, denkt mee met de klant, en bent hét visitekaartje van ons bedrijf. Van het verkopen van onze producten en organiseren van demonstraties tot netwerken en adviseren over bedrijfsprocessen, je bent de spil in ons succesverhaal en de sparringpartner van onze klanten.



Samengevat bestaan jouw taken uit:



  • Het verkopen van ERP en digitale oplossingen.

  • Adviseren van klanten samen met een team van consultants

  • Organiseren van productdemonstraties en geven van presentaties aan belangrijke stakeholders

  • Je bent een echte ceremoniemeester op het gebied van kennisdelen en het verbinden van de DMU

  • Je werkt nauw samen met de solution sales, sales consultants en sales support en schakelt snel met de verschillende contacten, zowel intern als extern.

  • Je rapporteert rechtstreeks aan de commercieel directeur

Jouw profiel


  • Aantoonbare ervaring in IT- en softwareverkoop, bij voorkeur met kennis van Microsoft-oplossingen.

  • Affiniteit met ERP-oplossingen en digitale technologieën zoals SaaS, BI, ECM, IoT, RPA, Middleware en Portals & Apps.

  • Commerciële drive en klantgerichtheid.

  • Een teamplayer met uitstekende communicatieve vaardigheden en een conceptueel denkvermogen.

  • Een afgeronde HBO- of WO-opleiding.

Wat bieden wij jou

Bij Aareon vinden we een optimale balans tussen werk en privé belangrijk. Naast een hybride functie waarbij je bij de klant, op 1 van onze kantoren en vanuit huis kunt werken, bieden we je een aantal mooie voorwaarden als accountmanager bij Aareon.



  • Een maandsalaris startend tussen € 3.300,- en € 5.300,- afhankelijk van de ervaring die je meeneemt.

  • Een jaarinkomen waarvan 70% vast en 30% variabel.

  • 27 verlofdagen per jaar met de mogelijkheid 15 per jaar bij te kopen (bij een fulltime dienstverband).

  • Een laptop, telefoon met abonnement en een leaseauto.

  • Een goede pensioenregeling waarvan Aareon 80% van jouw premie betaalt.

  • Mogelijkheid om je verder te ontwikkelen door opleidingen te volgen, in functie te groeien en gebruik te maken van ons leerportaal Udemy.

  • We vieren ons successen samen, daarom organiseren we jaarlijks een zomerfestival en verschillende borrels.

Waar ga je werken?

Bij Aareon heerst een informele cultuur binnen een professionele omgeving. We moedigen eigen inbreng en persoonlijke ontwikkeling aan, en helpen je graag verder in je carrière. Klantgerichtheid en werkplezier staan centraal. Als onderdeel van een internationale en sterk groeiende organisatie ben je betrokken bij uitdagende projecten en innovatieve technologieën zoals Dynamics 365, Office 365 en Power BI.

Wil je ons beter leren kennen?

Uit onderzoek blijkt dat vrouwen solliciteren als ze aan 100% van de eisen van een vacature voldoen waarbij dat percentage bij mannen een stuk lager ligt namelijk op zo’n 60%. Wij nodigen iedereen uit te solliciteren, ongeacht religie, geaardheid, geslacht, leeftijd, beperking of andere kenmerken, ook als je niet 100% aan alle eisen voldoet.

Snel solliciteren? Mail je cv naar vacature@aareon.nl. Bij vragen kun je contact opnemen via 088-242 0 242.