Overzicht oplossingen
Het ERP voor woningcorporaties
Real Estate Management System
De beste online tool voor woningverhuur
Eenvoudig sturen op vastgoed en financiën
Digitale archivering en casemanagement
Het moderne werken van vandaag
Klant aan het roer
Facility Management Informatie Systeem
Ketenintegratie voor vastgoedbeheerders
Slimme software voor VvE-beheer
Van data naar informatie
Productfamilie
Volledig in control
Een bron, een waarheid
Gebruiksvriendelijke betalingsoplossingen
Onderhoud & duurzame planning
User experience, apps en portalen
Partnersysteem
Sectoren
Sociaal vastgoed
Commercieel vastgoed
Connect
Over Aareon
Nieuws & blogs
Support
Ga naar
Oplossingen
Of het nu gaat om een potentiële klant die wil kopen of te huren, of een huurder met een reparatieverzoek, elke interactie moet een gebruikersvriendelijke ervaring zijn. Onze Engage-oplossingen stellen gebruikers in staat om alle interacties soepel te laten verlopen en bieden bewoners, medewerkers en vakmensen een naadloze digitale ervaring.
Stroomlijn processen en verkort de tijd en moeite die gepaard gaat met on-boarding.
Effectieve digitale marketing
Maak snel aantrekkelijke advertenties en plaats ze om initiële interesse te wekken en de juiste prospects aan te trekken.
Intelligent matchen van prospect en vastgoed
Leg de belangrijkste informatie van je prospects vast om ze automatisch te koppelen aan het juiste pand.
Naadloze on-boarding
Geautomatiseerde workflows houden prospects op de hoogte. Standaardiseer automatische reacties voor prospects terwijl ze worden gefilterd door het screeningproces.
Houd alle communicatie op één plek, of het nu gaat om het stroomlijnen van reparatie- en onderhoudsprocessen, het delen van belangrijke documenten of het beantwoorden van vragen. Onze Engage-oplossingen bieden digitale servicediensten, zoals apps, self-service portalen en communities die bewoners, vaklieden en je front- en backoffice dichter bij elkaar brengen. Wanneer iedereen met elkaar verbonden is, verlopen zaken soepeler.
Self-service apps, portalen en chatbots
Stel bewoners in staat om hun gegevens bij te werken, overlast te melden en betalingen te doen via verschillende kanalen.
Self-service tools voor klanten
Geef bewoners de mogelijkheid om eenvoudig reparatieverzoeken in te dienen.
Ondersteuning en facilitering door de community
Zet bewoners aan het stuur. Communiceer evenementen en diensten die relevant zijn voor bewoners en de community.
Digitaliseer de workflows met leveranciers, van het toewijzen van taken tot facturen.
Mobiele applicaties voor leveranciers
Stel leveranciers in staat om digitaal toegewezen taken te ontvangen, onderweg, met alle benodigde informatie op één plek.
Volledig zicht op de activiteiten van de leverancier
Blijf in control van de processen en bekijk hoe vaklieden hun voortgang bijwerken, hun activiteiten loggen, hun werk documenteren met foto's en bevestiging geven van voltooiing.
Digitale facturering en goedkeuring van leveranciers
Vereenvoudig de administratie van leveranciers door hen tools te bieden waarmee ze rechtstreeks kunnen factureren en iedereen gedurende het goedkeuringsproces op de hoogte te houden.
De buitendienst ter plekke voorzien van alle belangrijke gegevens, processen en diensten.
Inspecties, inventarisaties, onboarding
Voorzie buitendienstmedewerkers van digitale tools die hun leven gemakkelijker maken. Verminder de tijd en moeite die gepaard gaan met het opknappen van panden.
Alle relevante gegevens en processen klaar voor onderweg
Efficiënt onderhoud van huurdersrelaties met alle relevante persoonlijke en vastgoedgegevens binnen handbereik. Geef de buitendienstmedewerkers de mogelijkheid om direct actie te ondernemen op verzoeken van klanten, in plaats van deze later op te volgen.
Maximale efficiëntie en ingebouwde regelgeving
Verminder de tijd die nodig is op locatie en elimineer papierwerk achteraf met speciale mobiele apps voor onderhoudswerkzaamheden, audits en certificeringen.
Maak je gebruik van deze website, dan zetten wij cookies op je apparaat om de gebruikerservaring te verbeteren. Bekijk ons privacybeleid.
Cookies hebben we nodig om onze website voor jou te optimaliseren.
We gebruiken Hubspot om ons te helpen de website te verrijken met extra functies en om het online aanbod te verbeteren met behulp van verzamelde statistische gegevens over bezoeken aan de website en gegevens over gebruikersgedrag (tracking). Daarom stellen we het op prijs als je de bijbehorende cookies en tracking accepteert.
Technische cookies zijn essentieel om het websitebezoek modern en veilig te laten verlopen en om geïntegreerde diensten zoals klantenlogin en trainingsregistraties goed te laten functioneren. Daarom kan je technische cookies niet deactiveren.
Gedetailleerde informatie is te vinden op de pagina Privacy, waar je cookies en tracking kunt in- of uitschakelen onder privacy-instellingen.
Technical
Hubspot