Overzicht oplossingen
Het ERP voor woningcorporaties
Real Estate Management System
De beste online tool voor woningverhuur
Eenvoudig sturen op vastgoed en financiën
Digitale archivering en casemanagement
Het moderne werken van vandaag
Klant aan het roer
Facility Management Informatie Systeem
Ketenintegratie voor vastgoedbeheerders
Slimme software voor VvE-beheer
Van data naar informatie
Productfamilie
Volledig in control
Een bron, een waarheid
Gebruiksvriendelijke betalingsoplossingen
Onderhoud & duurzame planning
User experience, apps en portalen
Partnersysteem
Sectoren
Sociaal vastgoed
Commercieel vastgoed
Connect
Over Aareon
Nieuws & blogs
Support
Ga naar
Oplossingen
Volledige controle van alle beheeraspecten van uw vastgoedorganisatie, van strategische planning tot werkzaamheden in detail met onze uitgebreide Property Management Suite. Beheer de levenscyclus van uw vastgoed van begin tot eind - van financiering tot verkoop. Controle over de dagelijkse operationele processen en machtigingen van de juiste personen op het juiste moment voor de juiste actie. Continue ontwikkeling en evolutie die garant staan voor security, compliance en de beste innovaties.
Snel en nauwkeurig beheer van alle financiële werkzaamheden, van het organiseren van vastgoedfinanciering, via boekhouding, belastingen en controlling, tot jaarafsluiting en btw-verwerking. Optimaliseer financiële workflows en vereenvoudig compliance.
Geïntegreerde boekhouding
Boekhouding geïntegreerd in de kern van de Property Management Suite (PMS). Alle processen die worden beheerd door het PMS worden automatisch weerspiegeld in uw financiële administratie. Overal transparant en geautomatiseerd waar dat zinvol is.
Facturering en betalingstransacties
Verwerk moeiteloos grote hoeveelheden facturen, beheer huur- en stortingsbetalingen en transparante betalingsrapporten.
Planning en controle
Plan strategisch de financiële toekomst van uw portefeuille. Stel scenario's op, waardeer vastgoed, beheer kasstromen en leningen om ervoor te zorgen dat portefeuille en rendement gezond blijven, wat er ook gebeurt.
Volledige controle over gebouwen en huurovereenkomsten vanaf de grondwerkzaamheden tot aan de verkoop. Volledige dekking van de levenscyclus van het gebouw, van strategie tot operationeel, zowel voor eigenaars als beheerders.
Vermogensbeheer en bouw
Beheer en plan vastgoed- en activaportefeuille strategisch en ontwikkel deze via bouw- en renovatieprojecten.
Vastgoed- en huurbeheer
Breng alles wat je nodig hebt om uw vastgoed dagelijks te beheren onder in één efficiënte hub. Zorg ervoor dat vastgoed geschikt is voor het beoogde doel. Beheer huurovereenkomsten, wijzigingen in huurders, leegstand, nutsvoorzieningen en verzekeringen. Verwerk huurbetalingen en -verhogingen, servicekosten en belastingen.
Eigenaar, mede-eigenaar en huurder
Optimaliseer dagelijkse werkzaamheden en administratie voor verenigingen van eigenaren en andere vormen van gedeeld eigendom. Organiseer en documenteer VvE-vergaderingen en stemmingen, beheer spaargelden en leningen.
Eén bron van waarheid om digitaal alle contractuele overeenkomsten met dienstverleners, leveranciers, klanten en cliënten te beheren. Goedkeuren en ondertekenen van contracten kan veilig en digitaal worden uitgevoerd om de werkzaamheden te versnellen en de behoefte aan natuurlijke hulpbronnen te verminderen.
Beheer huurovereenkomsten eenvoudig
Vereenvoudigde invoer van opzeggingen. Nieuwe huurovereenkomsten triggeren geautomatiseerde workflows om de veranderingen van huurders te beheren. Door het toepassen van het 4-ogen principe en het verstrekken van transparante rapportage zorgen we voor gegevensintegriteit en volledige controle.
Geautomatiseerde controles en meldingen
Voorkom vastzitten aan onnodige contracten of verouderde voorwaarden. Onze intelligente software meldt opzeg- en annuleringsdeadlines van contracten, zodat je passende maatregelen kunt nemen.
Digitale ondertekening en opslag
Volledig veilig contractbeheer. Digitaal verzenden, goedkeuren, ondertekenen en archiveren van elk contract. Maak documenten veilig beschikbaar voor precies die personen die toegang nodig hebben.
Alles wat je nodig hebt om de relatie met (potentiële) klanten op de meest zorgvuldige en efficiënte manier te beheren.
Alle klantgegevens op één plek
Beheer alle klantgerelateerde processen op één plek, of je nu het eigen vastgoed verhuurt aan huurders of het eigendom van iemand anders beheert. Verbeter de efficiëntie door middel van workflows en automatisering en houd de controle door diepgaande inzichten en rapportage.
Van potentiële klanten tot huurders
Ondersteuning van de volledige cyclus van huurovereenkomsten, van mensen die op zoek zijn naar een plek om te wonen tot het moment dat ze weer verhuizen. Maak lijsten, beoordeel en match potentiële klanten voor naadloze onboarding als huurders.
Leegstand, verhuur en verhuizing
Maak al het werk rondom het wijzigen van huurovereenkomsten gemakkelijker, verlaag leegstandtijden en stroomlijn verhuizingen door bezetting effectief te coördineren, naadloze integratie met servicepartners en transparante communicatie met klanten.
Eenvoudige navigatie door het doolhof van wet- en regelgeving. Voorzieningen om de organisatie zo goed mogelijk te beveiligen en te beschermen en een audittrail om dit aan te tonen.
Gezondheid en veiligheid
Zorg voor een veilige werk- en leefomgevingen met behulp van onze gespecialiseerde tools voor gas- en elektriciteitswerken, legionella, asbest, brand en andere gevaren. Werk veilig en in overeenstemming met de wetgeving en zorg voor alle benodigde tracking en documentatie.
Gebouwen en huurovereenkomsten
Door de portefeuille en de volledige cyclus van huurovereenkomsten vanuit één bron van waarheid te beheren, beschik je over de gegevens, analyses en rapportages om ervoor te zorgen en aan te tonen dat gebouwen en processen voldoen aan de wetgeving, en dat toewijzingen en samenstelling van huurprijzen eerlijk verlopen.
Volledig conform de AVG
Bescherm eigen gegevens en die van klanten met behulp van onze zeer veilige SaaS-oplossing. Sla privacygevoelige gegevens zonder zorgen op, versleutel en anonimiseer ze nauwkeurig en controleer wie toegang heeft tot wat.
Intelligente rapportages en analyses, gestandaardiseerde integraties, geoptimaliseerde workflows en gestructureerde opslag van documenten.
Business intelligence en data-analyses
Verkrijg diepgaand inzicht in de huidige situatie en het verleden van de organisatie en neem datagedreven beslissingen. Breng geautomatiseerd gegevens samen uit meerdere interne en externe bronnen, maak eenvoudig benchmarks en dashboards voor kern-KPI's.
Workflows en AI
Focus op wat belangrijk is door workflows en software-robots in te stellen om veelvoorkomende processen en taken af te handelen. Versnel een breed scala aan taken door gebruik te maken van AI en Natural Language Processing (NLP).
Bedrijfsintegratie
Vereenvoudig de dagelijkse operaties van medewerker verder door ons Property Management System naadloos te integreren met de rest van de IT-tools die zij gebruiken. Importeer e-mails vanuit Outlook en maak met een klik concepten met bijlagen rechtstreeks vanuit het back-endsysteem. Exporteer gegevens naar Excel of grafieken naar PowerPoint.
Laat de IT-afdeling zich richten op het strategisch optimaliseren van technologie en het future-proof maken van de organisatie. En laat het dagelijkse beheer en de beveiliging van gegevens en processen overlaten aan een bedrijf met state-of-the-art faciliteiten.
Cloudhosting
Verlaag kosten, vergroot flexibiliteit en zorg dat specifieke interne kennis niet langer nodig is door onze experts het hosten en technisch beheer van de gebruikte software te laten verzorgen.
Werkplek- en netwerkbeheer
Om hybride werken mogelijk te maken, voorzien onze experts jouw organisatie van de juiste tools om efficiënt en veilig te werken. Office 365, identiteits- en toegangsbeheer, netwerkbeveiliging.
Device management
Maximale veiligheid en flexibiliteit door ons eindgebruikersdevices zoals laptops en telefoons te laten beheren. We zorgen ervoor dat medewerkers altijd zijn uitgerust met de juiste apparaten voorzien van de meest recente software.
Maak je gebruik van deze website, dan zetten wij cookies op je apparaat om de gebruikerservaring te verbeteren. Bekijk ons privacybeleid.
Cookies hebben we nodig om onze website voor jou te optimaliseren.
We gebruiken Hubspot om ons te helpen de website te verrijken met extra functies en om het online aanbod te verbeteren met behulp van verzamelde statistische gegevens over bezoeken aan de website en gegevens over gebruikersgedrag (tracking). Daarom stellen we het op prijs als je de bijbehorende cookies en tracking accepteert.
Technische cookies zijn essentieel om het websitebezoek modern en veilig te laten verlopen en om geïntegreerde diensten zoals klantenlogin en trainingsregistraties goed te laten functioneren. Daarom kan je technische cookies niet deactiveren.
Gedetailleerde informatie is te vinden op de pagina Privacy, waar je cookies en tracking kunt in- of uitschakelen onder privacy-instellingen.
Technical
Hubspot