Overzicht oplossingen
Het ERP voor woningcorporaties
Real Estate Management System
De beste online tool voor woningverhuur
Eenvoudig sturen op vastgoed en financiën
Digitale archivering en casemanagement
Het moderne werken van vandaag
Klant aan het roer
Facility Management Informatie Systeem
Ketenintegratie voor vastgoedbeheerders
Slimme software voor VvE-beheer
Van data naar informatie
Productfamilie
Volledig in control
Een bron, een waarheid
Gebruiksvriendelijke betalingsoplossingen
Onderhoud & duurzame planning
User experience, apps en portalen
Partnersysteem
Sectoren
Sociaal vastgoed
Commercieel vastgoed
Connect
Over Aareon
Nieuws
Support
Ga naar
Oplossingen
In navolging op het omnichannel CRM-systeem van Embrace, heeft NMG vandaag ook een selfservices klantportaal online gebracht. Hierdoor is er wederom een grote sprong voorwaarts gemaakt in digitale dienstverlening. Deze stap markeert een nieuw tijdperk in klantgerichtheid en efficiëntie voor het bedrijf.
Dankzij de implementatie van het selfservices klantportaal biedt NMG 24/7 gepersonaliseerde dienstverlening. Deze innovatieve technologie stelt de huurder in staat om de klantreis volledig digitaal af te wikkelen.
De toevoeging van het selfservices klantportaal stroomlijnt het proces van klantinteractie door diepgaande gepersonaliseerde klantervaringen. Alle processen, van het reparatieverzoek tot aan de huuropzegging, worden op maat aangeboden. Het klantportaal is gekoppeld aan REMS van Aareon. Door deze integratie wordt het klantportaal als ‘slim’ ervaren.
"De naadloze integratie met REMS van Aareon maakt ons klantportaal altijd up-to-date. Huurders hebben nu niet enkel 24/7 inzage in hun gegevens, maar kunnen deze tevens wijzigen." aldus Bart Brulot, directeur NMG. Hij vervolgt: "Daarnaast landen onder andere reparatieverzoeken en huuropzeggingen rechtstreeks en gestructureerd in REMS. Andersom worden statusberichten realtime aan de huurder teruggegeven."
Het klantportaal is binnen zes (!) weken online gebracht. Door de nauwe samenwerking tussen de partijen, gecombineerd met een gestandaardiseerde aanpak was dit mogelijk.
De innovatiedrang bij NMG is duidelijk merkbaar doordat het volgende project al in de steigers staat. De komende weken zal het klantportaal namelijk verder worden uitgebreid en worden onderhoudsbedrijven aangesloten via het ketenplatform van Mareon.
van: Astrid Oosting, Corporate communication, design & events
Maak je gebruik van deze website, dan zetten wij cookies op je apparaat om de gebruikerservaring te verbeteren. Bekijk ons privacybeleid.
Cookies hebben we nodig om onze website voor jou te optimaliseren.
We gebruiken Hubspot om ons te helpen de website te verrijken met extra functies en om het online aanbod te verbeteren met behulp van verzamelde statistische gegevens over bezoeken aan de website en gegevens over gebruikersgedrag (tracking). Daarom stellen we het op prijs als je de bijbehorende cookies en tracking accepteert.
Technische cookies zijn essentieel om het websitebezoek modern en veilig te laten verlopen en om geïntegreerde diensten zoals klantenlogin en trainingsregistraties goed te laten functioneren. Daarom kan je technische cookies niet deactiveren.
Gedetailleerde informatie is te vinden op de pagina Privacy, waar je cookies en tracking kunt in- of uitschakelen onder privacy-instellingen.
Technical
Hubspot