2024

NMG zet volgende stap in digitale dienstverlening: Selfservices klantportaal!

Published on (NL) 23 Apr 2024

In navolging op het omnichannel CRM-systeem van Embrace, heeft NMG vandaag ook een selfservices klantportaal online gebracht. Hierdoor is er wederom een grote sprong voorwaarts gemaakt in digitale dienstverlening. Deze stap markeert een nieuw tijdperk in klantgerichtheid en efficiëntie voor het bedrijf.


Dankzij de implementatie van het selfservices klantportaal biedt NMG 24/7 gepersonaliseerde dienstverlening. Deze innovatieve technologie stelt de huurder in staat om de klantreis volledig digitaal af te wikkelen.


De toevoeging van het selfservices klantportaal stroomlijnt het proces van klantinteractie door diepgaande gepersonaliseerde klantervaringen. Alle processen, van het reparatieverzoek tot aan de huuropzegging, worden op maat aangeboden. Het klantportaal is gekoppeld aan REMS van Aareon. Door deze integratie wordt het klantportaal als ‘slim’ ervaren.


"De naadloze integratie met REMS van Aareon maakt ons klantportaal altijd up-to-date. Huurders hebben nu niet enkel 24/7 inzage in hun gegevens, maar kunnen deze tevens wijzigen." aldus Bart Brulot, directeur NMG. Hij vervolgt: "Daarnaast landen onder andere reparatieverzoeken en huuropzeggingen rechtstreeks en gestructureerd in REMS. Andersom worden statusberichten realtime aan de huurder teruggegeven."


Het klantportaal is binnen zes (!) weken online gebracht. Door de nauwe samenwerking tussen de partijen, gecombineerd met een gestandaardiseerde aanpak was dit mogelijk.


De innovatiedrang bij NMG is duidelijk merkbaar doordat het volgende project al in de steigers staat. De komende weken zal het klantportaal namelijk verder worden uitgebreid en worden onderhoudsbedrijven aangesloten via het ketenplatform van Mareon.