Overzicht oplossingen
Het ERP voor woningcorporaties
Real Estate Management System
De beste online tool voor woningverhuur en -verkoop
Eenvoudig sturen op vastgoed en financiën
Digitale archivering en casemanagement
Het moderne werken van vandaag
Klant aan het roer
Facility Management Informatie Systeem
Ketenintegratie voor vastgoedbeheerders
Slimme software voor VvE-beheer
Van data naar informatie
Productfamilie
Volledig in control
Een bron, een waarheid
Gebruiksvriendelijke betalingsoplossingen
Onderhoud & duurzame planning
User experience, apps en portalen
Partnersysteem
Sectoren
Sociaal vastgoed
Commercieel vastgoed
Connect
Over Aareon
Nieuws & blogs
Support
Ga naar
Oplossingen
Eline Steinfort - Customer Success Manager bij Aareon | Property to Market
Eline, 27, is een ‘young professional’. Na haar studie Business Innovation werkt ze nu in haar eerste vaste baan als Customer Success Manager bij Aareon Property to Market. Toch was Aareon niet het bedrijf waar ze solliciteerde. Dat was bij OSRE, een jonge, Amsterdamse PropTech scale-up in de digitalisering van transactieprocessen. In 2023 werd dit bedrijf onderdeel van de Aareon-familie.
Succes brengen voor de opdrachtgever
Eline werkt als Customer Success Manager voor Property to Market: het softwareplatform van Aareon dat nieuwe vastgoedprojecten naar de markt brengt. “Onze tools zijn de schakel tussen onze klanten, van investeerders en projectontwikkelaars tot vastgoedbeheerders en makelaars, en toekomstige kopers of huurders. Als het centrale aanspreekpunt voor onze klanten is mijn functie heel divers. Ik onderhoud het klantcontact, schakel met onze developers, werk aan de ontwikkeling en optimalisatie van onze online tools, overleg met sales. Het doel? Zorgen dat projecten van a tot z soepel en efficiënt verlopen. Het succes voor de opdrachtgever staat centraal.”
Van jonge scale-up naar gevestigd bedrijf
De snelle, innovatieve ‘vibe’ van een scale-up was precies wat Eline aansprak in haar eerste baan. “Heb je een goed idee? Ga het maar proberen. Dat is enorm leerzaam als starter, maar betekent ook een lossere organisatiestructuur. Nu, als onderdeel van Aareon, komt alles samen. Een grote, professionele organisatie biedt duidelijke structuren en processen. Dat is fijn voor onszelf intern, maar draagt ook bij aan duurzame klantrelaties. Tegelijkertijd bruist onze bedrijfscultuur nog steeds van energie en ambitie. Sterker nog: onze nieuwe managers moedigen dat juist aan. De overname benadert voor mij daarom de ideale situatie als het gaat om kansen en ontwikkeling en daarmee werkgeluk.”
Snel thuis bij Aareon
“Natuurlijk is zo’n overname wennen, net alsof je bij een nieuw bedrijf start. We zijn binnen Amsterdam ook verhuisd naar een ander kantoor. Maar dankzij de uitgebreide HR-ondersteuning voelden we ons snel thuis bij Aareon. Je merkt dat het bedrijf ervaring heeft met de integratie van nieuwe teams. Bijvoorbeeld door de wekelijkse lunchsessies in het begin waarin je steeds een ander aspect van Aareon leert kennen. Of de maandborrels als informele plek om je nieuwe collega’s te ontmoeten. Daar ontstaan ook spontaan initiatieven over afdelingen heen met alle ruimte om dat verder op te pakken”, vertelt Eline enthousiast.
Doorgroeien naar een strategische rol
In lijn met haar studie wil Eline doorgroeien naar een strategische rol in bedrijfsinnovatie. “Ik ben creatief, heb vaak nieuwe ideeën. Nu ik onze markt en producten beter ken, voel ik me steeds comfortabeler om te groeien binnen een innovatierol. Zo kan ik, in samenwerking met mijn team, ideeën vertalen naar toepassingen die onze producten en daarmee ons klantsucces versterken. Mijn manager ondersteunt me hierin. Natuurlijk moet je zelf de kansen pakken. Bij Aareon krijg ik de ruimte om dat te doen.”
van: Astrid Oosting, Corporate communication, design & events
Maak je gebruik van deze website, dan zetten wij cookies op je apparaat om de gebruikerservaring te verbeteren. Bekijk ons privacybeleid.
Cookies hebben we nodig om onze website voor jou te optimaliseren.
We gebruiken Hubspot om ons te helpen de website te verrijken met extra functies en om het online aanbod te verbeteren met behulp van verzamelde statistische gegevens over bezoeken aan de website en gegevens over gebruikersgedrag (tracking). Daarom stellen we het op prijs als je de bijbehorende cookies en tracking accepteert.
Technische cookies zijn essentieel om het websitebezoek modern en veilig te laten verlopen en om geïntegreerde diensten zoals klantenlogin en trainingsregistraties goed te laten functioneren. Daarom kan je technische cookies niet deactiveren.
Gedetailleerde informatie is te vinden op de pagina Privacy, waar je cookies en tracking kunt in- of uitschakelen onder privacy-instellingen.
Technical
Hubspot